Spread the love

מחשבה רבה מושקעת בהרכבת היום המיוחד שלך. זה ללא ספק יהיה גולת הכותרת של חייך, כזו שתספר ותשתף במשך שנים רבות. מצאתם את מקום החלומות שלכם, אתם יודעים בדיוק מה הולך להיות בתפריט, והרכבתם את הפלייליסט המושלם לרחבת הריקודים. אבל, יש פרט אחד שאולי פספסתם בהמולה של הארגון ש-Vinty יכול לעזור לכם לסמן את הרשימה שלכם: השכרת מכונית חתונה וינטג’ מושלמת.

הפוך את הרגעים הקטנים לספור
החלק הטוב ביותר ביום החתונה שלך הוא שכל יקיריכם נמצאים באותו מקום כדי לחגוג שמצאתם מישהו לבלות איתו את חייכם. עם זאת, כל תשומת הלב הזו הופכת לעצומה. רגע בודד עם בן הזוג עשוי להגיע רק בנסיעה שלך מהחתונה לאחר יציאתך מהתהלוכה. הפוך את הרגעים החולפים האלה לכמה מהטובים של היום. שיתוף החוויה של נסיעה ברכב חתונה איקוני לא רק ימנע מהפריוס שלכם מתמונות החתונה שלכם, אלא יעניק לדקות הראשונות שלכם כזוג קצת קסם נוסף.
לכיד כל שנייה
למרות שצילום תמונות לא יכול להיות החלק הבלתי נשכח ביותר ביום החתונה שלך, הם הדרך הטובה ביותר ללכוד את כל הזיכרונות המדהימים האלה שתיצור. הקדישו מחשבה רבה לתמונות שלכם, הן יהיו הדרך בה אתם חולקים את היום המיוחד שלכם עם ילדיכם וילדי ילדיכם. הנה כמה טיפים כדי לוודא שתלכוד כל אחד מהרגעים המיוחדים האלה בצורה הטובה ביותר:

1. הגדר את הסגנון שלך
ודאו שאתם ובן הזוג שלכם חשבתם ורשמו בדיוק מה אתם רוצים שתהיה התחושה של החתונה. האם אתה חושב כפרי או מודרני, מעודן או הכל כלול, פשוט או מקושט? ככל שאתה יכול להיות יותר ספציפי, כך קל יותר לצלם שלך לצלם דברים כמו שאתה רוצה שהם יצולמו.

2. בצע את המחקר שלך
כדי לוודא שאתה מוצא את איש המקצוע המושלם לצלם את החתונה שלך, וודא שאתה נותן לעצמך זמן לחקור ולהיפגש עם זוג צלמים לפני שאתה מתחייב. באמת לנקב בתיקים שלהם ולחפש את הפרטים. הצילומים צריכים להיות מורכבים בקפידה, ערוכים היטב ומוארים היטב. והכי חשוב, אתה צריך להרגיש שהם תפסו את הסגנון האישי של כל זוג. לאחר שמצאתם כמה מועמדים, שבו איתם וודאו שכולכם מתחברים ברמה האישית. ככל שיהיה להם יותר זמן פנים איתך, כך הם יכירו יותר מה את מחפשת ויושקעו יותר בצילום תמונות מדהימות עבורך!

3. גידור ההימורים שלך
לפעמים תכנון לפיטורים יכול לתת לך קצת שקט נפשי נוסף. אם אתה באמת רוצה לוודא שאתה תופס כל רגע ביום המיוחד שלך, למה שלא תעסיק 2 צלמים שונים? נסה למצוא שני אנשים שאתה מתחבר אליהם אך הם ייחודיים מבחינה סגנונית. למרות שאולי יהיו לך כמה תמונות נוספות למיין לאחר מעשה, לא תפספס אף רגע.

4. היה ייחודי!
תכנן כמה סצנות ואביזרים מעניינים שמדברים לסגנון הייחודי שלך. נצלו עד תום את היופי הטבעי סביב חתונה בחוץ. ודאו שהתפריט ועריכת השולחן שלכם מדברים לאישיותכם ומפגישים את כל יקיריכם. אביזרים כמו שרביטים סרטים או נצנצים יהפכו את יציאת התהלוכה שלכם (אחד החלקים המצולמים ביותר בחתונה) לפרידה שכדאי לזכור. כמו כן, הקפד לשכור מכונית וינטג’ עבור הפרט היוקרתי והקלאסי הזה במיוחד. אם הבחירות שלך משקפות את האישיות שלך, אין תשובה שגויה.

בחר את מכונית הוינטג’ הטובה ביותר עבורך
אנחנו יודעים שאתה מחפש את הפרט הקטן הזה שיהפוך את יום החתונה שלך לאגדה המייצגת את האהבה הייחודית שלך ושל בן הזוג שלך. קולקציית מכוניות החתונה הקלאסיות של Vinty יכולה להתאים לכל סגנון. אתה יכול ללכת במסלול הקלאסי באמת עם דגם A משוחזר משנת 1930 (אל דאגה, יש לו מיזוג אוויר). אם המראה היוקרתי הוא מה שאתה הולך אליו, רולס רויס ​​סילבר קלאוד 1955 או Princess Phantom עשויים להיות הבחירה שלך. האם אתה ואתה באושר מחפש משהו עם קצת שריר? אולי תוכל להתקלף בפונטיאק פיירבירד משנת 1969 או פורד מוסטנג GT משנת 1966. לא משנה מה הסגנון שלך, ל-Vinty יש את מכונית החתונה הוינטג’ בשבילך.